Fullbooket kalender etter ny nettside og målrettet markedsføring
Om Dyretannklinikken
Dyretannklinikken er Norges eneste spesialistklinikk for tannhelse hos dyr, og deres kunder inkluderer både privatpersoner og veterinærklinikker som søker ekspertkompetanse. Til tross for at klinikken allerede var godt etablert, opplevde de en uforutsigbar kundetilgang. Dyretannklinikken ønsket bedre innsikt i markedsføringseffekten for å sikre at markedsføringsmidlene ble brukt riktig og mer målrettet.
Utfordringen
Dyretannklinikken ønsket en mer stabil strøm av kunder og en klar forståelse av hva markedsføringen faktisk ga tilbake. Usikkerheten rundt kundetilstrømningen skapte utfordringer for å planlegge vekst og fylle opp kalenderen med avtaler.
Tiltakene
Resultatene
Etter lanseringen av nettsiden, SEO-arbeidet og Google Ads-kampanjene, opplevde Dyretannklinikken en betydelig vekst. Kalenderen ble raskt fullbooket, og klinikken kunne utvide teamet med to nye medarbeidere for å møte etterspørselen.
- Fullbookede uker og 2 ukers ventetid, til tross for dobling av ansatte
- Økt organisk trafikk fra SEO-strategien
- Bedre oversikt over markedsføringseffekt, noe som førte til mer lønnsom markedsføring
Hva syns Dyretannklinikken?
“Vi gikk fra å være usikre på hvordan neste uke og dag skulle være, til å ha 2 ukers ventetid selv om vi også doblet antall ansatte!” – Sigbjørn, Dyretannklinikken
Ønsker du å stabilisere og styrke din bedrifts vekst?
Kontakt oss i dag for å lære hvordan vi kan hjelpe deg med å utvikle en digital strategi som gir varige resultater.