Doblet omsetningen med fokus på Google Ads og SEO
Om Drammen VVS
Drammen VVS er spesialister på totalrenovering av bad og tilbyr både skreddersydde og nøkkelferdige løsninger til kunder i Oslo-området. Med en egenutviklet fremdriftsplan som gjør det mulig å ferdigstille et bad på bare fire uker, har selskapet levert mange solide prosjekter. Men det var først da Horn Media kom på banen at veksten virkelig skjøt fart.
Utfordringen
Selv om Drammen VVS var fornøyd med tidligere resultater, hadde de liten innsikt i hva som fungerte i markedsføringen. De visste ikke hvilke tiltak som ga konverteringer og hvilke som ikke gjorde det, noe som gjorde det vanskelig å optimalisere innsatsen. “Vi måtte gå etter det vi følte fungerte bra,” sa Anders fra Drammen VVS. Dette var noe vi visste vi kunne forbedre betraktelig.
Tiltakene
Resultatene
På bare seks måneder hadde Drammen VVS doblet omsetningen fra året før, samtidig som markedsføringsbudsjettet ble redusert. Med en optimalisert strategi rettet mot de riktige kundene, kunne selskapet også kutte ut ineffektive tiltak og maksimere effekten av markedsføringen.
Hva syns Drammen VVS?
“Horn Media fikk meg til å forstå hva som faktisk skapte konverteringer. Ved å fokusere på det som ga resultater og kutte unødvendige tiltak, har vi oppnådd mye bedre resultater enn tidligere.” – Anders, Drammen VVS
Vil du også oppnå målrettet vekst og maksimere effekten av markedsføringsbudsjettet ditt?
Kontakt oss i dag for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg med å bygge en digital strategi som skaper resultater.